2 Kasım 2013 Cumartesi

Localhost'a MyBB kurulumu

Leave a Comment
Bu yazıda Localhost'a nasıl MyBB forum yazılımını kurulacağını anlatacağım.

MyBB yani My Bulletin Board ücretsiz ve oldukça kullanışlı bir forum scripti.

İlk olarak http://www.mybb.com/downloads adresinden MyBB'nin son sürümünü indiriyorum. İndirmiş olduğum zip dosyasını açıyorum ve Upload klasörü içindekileri xamppp/htdocs içinde mybb adında klasör oluşturarak içine atıyorum.

phpMyAdmin'e girerek mybb adında yeni bir veritabanı oluşturuyorum.

http://localhost/mybb/install/ linkini açıyorum. Karşıma gelen ekranda Next butonuna tıklıyorum.



Ardından karşıma gelen lisans sözleşmesini de Next butonuna tıklayarak kabul ediyorum.



Karşıma gelen ekranda tekrar Next butonuna tıklıyorum.


Database ayarlarına geldim. Bilgileri giriyorum ve Next butonuna tıklıyorum.


Tabloların oluşturulduğuna dair mesaj geliyor. Bunu da Next diyerek geçiyorum.

İki kere daha Next diyorum ve Board Configuration (Pano Ayarları) karşıma geliyor. Burayı da doldurup Next diyorum.

Admin bilgilerini de girerek kurulumu sonlandırıyorum.


MyBB forumumuz hayırlı olsun :)
If You Enjoyed This, Take 5 Seconds To Share It

0 yorum: